Jytaksin palautepalvelu uudistuu – Jatkossa kaikki palautteet annetaan yhdestä paikkaa

Otamme Jytaksilla käyttöömme uuden asiakaspalautejärjestelmän, jonka myötä kaikki palautteet tulevat yhteen paikkaan. Tämä tulee selkiyttämään ja helpottamaan niin palautteen antamista kuin palautteiden käsittelemistäkin.

Uusi palautekanava otetaan käyttöön maanantaina 30.10. ja siitä eteenpäin kaikki Jytaksiin liittyvät palautteet sekä löytötavarakyselyt löytyvät samasta osoitteesta https://jytaksi.fi/palaute/.

Palautteen aihe valitaan sen mukaan, mitä asia koskee

Esimerkiksi matkan tilaamiseen liittyvät asiat sekä itse kuljetukseen liittyvät asiat löytyvät omina kategorioinaan, lisäksi löytötavarakyselyille on oma kohtansa.

Mikäli haluat palautteeseesi henkilökohtaisen vastauksen, jätäthän meille yhteystietosi palautteen viimeisellä sivulla.

Teiltä saadut palautteet ovat meille erittäin tärkeitä, jotta voimme kehittää palveluitamme ja palvella teitä tarpeidenne mukaan!