Vuoden 2020 parhaimmat palautteet

Aloitimme heinäkuussa 2020 julkaisemaan joka kuukausi sosiaalisessa mediassa kuukauden asiakaspalautteen. Julkaisut ovat saaneet suuren suosion, joten päätimme julkaista näin vuoden päättyessä myös koko vuoden parhaimmat palautteet! Tehtävä osoittautui todella haastavaksi, sillä saimme teiltä tänäkin vuonna todella paljon hyviä palautteita. Palautteista on yksityisyyden vuoksi poistettu tarkkoja henkilötietoja.

Otamme jokaisen meille tulleen palautteen vakavasti ja käsittelemme kaikki palautteet– olivatpa ne positiivista tai negatiivista. Palautetta pääset antamaan kätevästi nettisivujemme palaute-lomakkeen kautta tai suoraan sähköpostitse palaute@jytaksi.fi.

Uuden vuoden iloista asiakaspalvelua 1/1/2020

Uusi vuosi on yleensä yksi alamme kiireisimpiä öitä! Onkin mukava kuulla, että kuljettajamme iloinen asiakaspalvelu ei hyytynyt kiireenkään keskellä!

Uutenavuonna yöllä puoli kahden aikoihin taksikuskinamme toimi Taija niminen kuski, varmasti yksi kiireisimpiä öitä tuolla alalla mutta jäi todella hyvä mieli iloisesta asiakaspalvelusta! Näin asiakaspalvelijana myös tiedän että hyvä palaute on tärkeää ja sitä harvemmin ihmiset jaksaa antaa mutta kiitos Taijalle vielä että toi meidät kotiin! 

Asiakaspalvelun uusi työntekijä? 22/1/2020

Välillä palautelomakkeeseen tulee viestejä, joita emme valitettavasti pysty käsittelemään. Kenties tässä ehdotettiin asiakaspalveluumme uutta työntekijää? Meghan vetäytyi roolistaan brittihovissa vuoden 2020 aikana – mutta hän ei (valitettavasti) päätynyt työskentelemään asiakaspalveluumme!

Moi Meghan, Sussexin herttuatar

Suoraa palautetta 7/2/2020

Tästä palautteesta ei selvittelyistä huolimatta käynyt ilmi, mikä tarkalleen meni matkan aikana meni pieleen. Joskus tilanteiden selvittäminen asiakaspalvelun kautta on asteen verran haastavampia, mutta otamme myös suoraa palautetta vastaan, jos sen antamiseen on aihetta!

Heitin juoman menemään, paska firma.

Mahtavaa kyytiä ja hyvää musiikkia 8/3/2020

Hyvää musiikkia ja erittäin miellyttävää palvelua – eipä paljon muuta hyvältä taksimatkalta voi toivoa!

Tulin Muuramesta Jyväskylään 8.3. yöllä ja sain aivan mahtavan kyydin. Hyvää musiikkia ja erittäin miellyttävää palvelua. kiitos!

Konkreettisia ehdotuksia 17/3/2020

Saamme välillä teiltä myös todella hyviä, konkreettisia kehitysehdotuksia. Aloitimmekin keväällä kauppakassikuljetukset sekä asiointipalvelun.

Ideana heitän seuraavaa: Teillä ja taksiyrittäjillänne on luotettava maine. Voisitteko tarjota nyt tässä koronatilanteessa kuljetuspalvelua vanhuksille jne. niin, että taksin kuljettajat kävisivät asiakkaille kaupassa ja toimittaisivat ostokset kotiovelle/kotiin. Tällä palvelulla voisi mahdollisesti tarjota apua esim. Jkl kaupungin vanhuspalvelulle, jotta heidän resurssit vapautuisivat vanhusten hoitoon, ei kaupassa käymiseen.

Korona-ajan pelastajat 31/3/2020

Taksit ovat usein arkipäivien pelastajia – myös korona-ajan tuomien poikkeusolojen aikana.

Viime kuussa olen useamman kerran käyttänyt taksipalveluitanne ja halusin antaa palautetta ystävällisestä asiakaspalvelusta. Kuskit ovat olleet avuliaita ja kohteliaita. Jos hinnat eivät olisi niin korkeita, käyttäisin taksia enemmänkin. Tsemppiä työhönne! Ja onneksi taksit kulkee koronasta huolimatta muuten olisin ollut pulassa.

Isokokoinen tatuoitu korsto 5/4/2020

Aina isokokoisia tatuoituja korstoja ei tarvitse pelätä – ei ainakaan silloin, kun he istuvat Jytaksin ratissa!

Tämä isokokoinen tatuoitu korsto
Aivan loistava palvelu kyydin alusta loppuu
Alkuun pelotti lopussa tuntui siltä et mies on lempeä kuin karhu, suuret kiitokset
😊

Kauneus on katsojan silmissä 5/7/2020

Taksialan vapauduttua uusimme taksikupumme, jotta automme erotettaisiin kilpailijoiden seasta jo pelkän taksikuvun perusteella. Kaikkia emme onnistuneet miellyttämään kupu-valinnassamme.

Teillä on hienoja moderneja autoja ajossa. Mutta eikö teillä ole ketään markkinointihenkilöä, jolla olisi vähänkään tyylitajua? Kuskithan vain ajelee ja on teillä töissä. 1940-luvun amerikkalainen kattokyltti tämän päivän autossa on naurettava! Älyttömän typerä! Eikö teistäkin? Katselkaa kilpailijoiden autoja! 

Nenäliinoja ja suklaata 6/7/2020

Nenäliinat ja suklaa eivät kuulu jokaisen taksin vakiovarusteluun, joten tämä kuljettaja tarjosi todella ainutlaatuista palvelua. Tässä todella kohtasivat juuri oikea kuljettaja ja asiakas!

Hei! Haluaisin yrittää välittää vielä kiitokset eteenpäin eiliselle miespuoliselle taksikuskille, jonka kyydissä tulin keskussairaalalta keskustaan illalla n. 22.30 aikoihin. Tarjotut nenäliinat ja suklaapatukka olivat sympaattinen ja mieltä kohentava ele allekirjoittaneen itkuisessa mielentilassa. Toivottavasti terveiset löytävät perille!

Paras kuljettaja ikinä 9/7/2020

Auton hajoaminen saattaa helposti aiheuttaa pienen paniikin – onneksi silloinkin Jytaksin kuskit pelastavat tilanteen!

Oli ehkä paras kuljettaja ikinä! Mun autoni hajosi Vaajakoskella ja meinasi pieni paniikki iskeä. Tilasimme taksin kohti Toivakkaa ja saimme sattumalta niin parhaan kuskin, että jos saisin valita, niin hänen palveluitaan käyttäisin jatkossakin. Kiitos!!

Tamperelainen turisti Jyväskylässä 30/8/2020

Turistit ovat välillä vähän hukassa, mutta kuljettajamme eivät!

Tamperelainen turisti Jyväskylässä sai nauttia maanläheisimmistä taksimatkastaan ikinä teidän kyydissä. Kuski oli mukava, ammattitaitoinen, mielestäni nimeltään Ronja. Hän oli asiallinen, mutta hauska, hymyili koko matkan ja auttoi löytämään oikeaan paikkaan kärsivällisesti, vaikka kuskattavat eivät olletkaan aivan kartalla. Tälläistä taksipalvelua Suomi tarvitsee lisää!

Mielettömän ihana kuski 13/9/2020

Kuljettajamme saavat tsempata ja tukea asiakkaitamme päivittäin. Alamme parhaimmistoa todellakin löytyy täältä Jyväskylästä, oikein runsain mitoin!

Miten voikaan kuskin lämminhenkisyys ja puheliaisuus rauhoittaa ja piristää jännittävänä päivänä! Matkatessamme kohteeseen kuski huomasi hermostuneisuuteni lupasi tarvittaessa auttaa perillä, jotta en jäisi tyhjän päälle. Kaikki sujui lopulta hyvin, ja tämä aivan ihana naiskuski tsemppasi ja antoi tukea. Esimerkillistä asiakaspalveluhenkisyyttä, tämä kuski on alansa parhaimmistoa! Kiitos vielä hänelle!

Liiankin tehokas app 13/11/2020

JYTAKSI APP – jopa liian tehokas? Tilaussovelluksessamme tilaus tapahtuu nopeimmillaan kahdella painalluksella. Ensin painetaan ”Siirry tilaamaan”, jonka jälkeen tilaus vahvistetaan ”Tilaa matka” -painikkeella.

Tää teidän appi on ihan perseestä. Kokeilin vain. Saman tien oli taksi pihassa. Ei ollut aikomustaankaan tilata taksia.

Harmaan ja väsyneen aamun piristys 28/11/2020

Tarkoituksena on, että tarjoamamme palvelu pysyy hyvänä myös jatkossa – ja toki myös paranee vanhetessaan!

Hei! Tänä aamuna otin taksin kotoani juna-asemalle. Palvelu oli ystävällistä niin taksia tilatessa kuin myös taksissa. Kuski oli hyväntuulinen ja avulias. Tämä taksimatka piristi muutoin harmaata ja väsynyttä aamua, kiitos. Toivottavasti palvelu pysyy tällaisena myös jatkossa.

– Jytaksin markkinointitiimi, Severi ja Lyyti

Jytaksin blogi

Jytaksin blogi käsittelee laajasti aiheita taksialalta ja sen vierestä. Blogin kirjoittajana toimii Jytaksi-bloggari Ninja, jolla on pitkä kokemus taksialalta.

Herättikö joku postaus ajatuksia tai haluatko ehdottaa aihetta? Lähetä meille sähköpostia markkinointi@jytaksi.fi