Vuoden 2021 parhaimmat asiakaspalautteet

Me Jytaksilla otamme palautteen aina avosylin vastaan, koska meille tulleiden palautteiden avulla pystymme parantamaan palveluamme entistäkin paremmaksi. Nyt onkin jälleen tullut aika koota menneen vuoden parhaimmat asiakaspalautteet!

Palautteista on poistettu tarkkoja henkilötietoja yksityisyyden vuoksi. Palautetta pääset antamaan kätevästi nettisivujemme palautelomakkeen kautta tai suoraan sähköpostitse palaute@jytaksi.fi!

Vuoden ensimmäinen 5/5 1/1/2021

Jokaisella asiakkaalla on omat mieltymyksensä kuljettajan sosiaalisuudesta – toiset tykkäävät höpötellä, ja toiset istuvat mieluummin hiljaa takapenkillä. Usein taksinkuljettajille kehittyykin uran aikana taito huomata asiakkaasta, kuinka paljon asiakas haluaa jutella. Tämän palautteen antajan vuoden ensimmäinen 5/5 kyyti olikin kuljettajan kanssa, jolla selkeästi oli tämä taito hallussa!

Vuoden eka 5/5, kuski ilmoitti kun oli kohteessa, kyyti rauhallinen, suora ja juuri niin sosiaalinen kuin asiakkaat halusivat

Ammattiautoilija bongasi tyhjän takarenkaan 23/2/2021

Taksinkuljettajat ovat ammattinsa puolesta luonnollisesti paljon tien päällä, ja välillä liikenteessä voi huomata jotain hälyttävää. Tässä tapauksessa kuljettajan tarkat silmät bongasivat lähes tyhjän takarenkaan, joka olisi voinut aiheuttaa vaaratilanteen. Onneksi tässä tapauksessa vaaratilanne kuitenkin vältettiin!

Lämmin kiitos taksikuskille joka tänään 23.2 n. klo 8.15 Laukaantiellä huomasi että autoni takarengas oli lähes tyhjä. Ammattiautoilijan tarkat silmät pelastivat mahdollisesti henkeni. Toivottavasti tämä viesti tavoittaa kuskin. ”Hätäännyin” tiedosta niin, että en ehkä tajunnut kiittää. Iso kiitos <3

Pikkupaniikin pelastaja 29/3/2021

Löytötavaroiden etsiminen on tuttua puuhaa jokaiselle taksinkuljettajalle. Puhelimen ja tärkeiden korttien hukkaaminen laittaa ihmisen kuin ihmisen pieneen paniikkiin, mutta onneksi taksinkuljettaja pysyi tilanteessa rauhallisena, ja tavarat löytyivät takapenkin väliköstä.

Puhelimeni oli tipahtanut taskustani. Puhelimen mukana tietty myös kaikki elämässä tarvittavat kortit. Olin lähinnä pikkupaniikissa. Ystävällinen ja rauhallinen kuljettaja auttoi kännykän etsimisessä kotipihassa. Hänen ansiostaan kännykkäni löytyi taksin takapenkin väliköstä. Iso kiitos kuljettajalle avusta!

Taksi ja asiakas eivät kohdanneet 26/6/2021

Välillä taksi ja asiakas eivät syystä tai toisesta kohtaa. Mikäli tilaamasi Jytaksi ei saavu, tai ennakkoon tilaamasi taksi myöhästyy tilatusta noutoajasta, kannattaa välittömästi soittaa asiakaspalvelunumeroomme 014 3710211 (pvm/mpm). Näin pääsemme mahdollisimman nopeasti kartalle siitä, missä tilattu taksi viipyy!

Ei näkynyt taksia

Sovitut asiat pitivät 5/8/2021

Jytaksin palvelukeskuksessa työskentelee iso joukko ammattilaisia varmistamassa, että eri kuljetukset hoituvat mallikkaasti. Palvelukeskuksessa tehdään töitä eri tiimeissä, mutta aina kuitenkin yhdessä – ja aina asiakas etusijalla. Tämän palautteen antajalla kaikki meni nappiin!

Kiitos taksimatkasta Konnevedelle asiakkaani kanssa! Taksin varaaminen ja tarjousten kysely hoitui hyvin sähköpostitse ja sovitut asiat pitivät. Kuski oli ystävällinen ja hoiti kyydin sujuvasti.

Peruttu juna 8/9/2021

Joskus jatkoyhteydet saattavatkin yllättäen peruuntua, tai matkaan saattaa tulla muita muutoksia. Tässä tapauksessa kuljettaja piti taksimatkan jo päätyttyä esimerkillisesti huolta asiakkaistaan!

Kiitos ihanalle kuskille! Hän kuuli kuulutuksen että juna Helsinkiin peruttu ja soitti perään, että tarvitsemmeko kyytiä takaisin, oliko meidän juna peruttu. Olimme otettuja tästä välittävästä, huolehtivasta ja ystävällisestä käytöksestä 🙂 välittäkää terveiset!

Ylistystä 18/9/2021

Kuljettajamme saavat toki positiivista palautetta, mutta harvoin näin suoraa ylistystä!

Kuski oli pitkämielinen, komea ja verraton

Taksi otti kyytiin väärän asiakkaan 23/10/2021

Tämän palautteen antajan taksimatkalla ei kaikki mennyt niin kuin piti. Kuljettajan pitäisi aina varmistaa, että hän ottaa kyytiin oikean asiakkaan. Onneksi kuljettaja nosti kuitenkin kätensä ylös virheen merkiksi, ja soitti asiakkaalle pahoitellakseen tapahtunutta.

Tilasin taksin, en saanut. Taksi otti kyytiin eri asiakkaan kuin minut. Ikävä tilanne odottaa räntäsateessa uutta taksia. Tilatun taksin kuski soitti minulle ja pahoitteli tilannetta. Olisi pitänyt varmistaa asiakas. Seurasin kartasta taksin menoa muualle.

Purkkaa ja psykologiaa 17/11/2021

Nopeaa ja ystävällistä toimintaa – ja kaupan päälle vielä purkkaa ja psykologiaa!

Hei! Haluaisin sanoa että mahtavan nopeeta ja erittäin ystävällistä toimintaa! Erityiskiitos kuljettajalle purkasta ja psykologiasta! 6/5!!

Sähköautot pelottaa 20/11/2021

Tämän palautteen kanssa jäi mysteeriksi se, miksi sähköautojen tehokkuus pelottaa. Mutta ainakaan Jytaksin alla ajavia sähköautoja ei tarvitse pelätä, vaikka ne tehokkaita ovatkin!

Miksi sähköautot on niin tehokkaita että pelottaa

Auton ikkunan nostamista 29/11/2021

Kylmällä säällä autot saattavat yllättää, eivätkä aina positiivisella tavalla. Onneksi taksinkuljettaja oli tässä tapauksessa apuna auton ikkunan nostamisessa, niin autoilijan matka ei ollut aivan niin kylmä!

Iso KIITOS kuljettajalle auton ikkunan nostamisesta! olis ollu kylmää kyytiä ajella autolla!

Haluatko lukea lisää asiakaspalautteita? Vuoden 2020 parhaimmat asiakaspalautteet löydät tästä blogipostauksesta!